divendres, 27 de maig del 2011

Gracies Rafa


Aquesta noticia va ser trobada al "cor de tots els alumnes de 2 de batx"

Bé, espere que no et moleste la foto que he pujat però és l'unica que ixes guapo eh rafa jajajaja.Bé, jo vull en nom de tots els meus companys dedicar-te un post perquè tu també t'has esforçat; millor dit, tots els profes s'han esforçat donant-nos una excel·lent eduació.Jo com repetidor també veia com els altres companys estaven acollonats però tu sempre els animaves i a mi també i per aixó finalment he aconseguit aprovar la teua asignatura.Sempre dius que mirem endavant i mai tireu la tovallola i aixina ho hem fet.
Rafa, i lo que mes m'agrada és que quan dones una bronca i encara quee és culpa nostra, sempre treus un somriure i riguem tots.
Ara ja cadascú prenem un camí diferent (espere que en el meu cas també jeje) però mai ens oblidarem de tots vosaltres els professors i espere de tot cor que els nous alumnes que tindreu d'ací endavant estiguen orgullosos de vosaltres. Bueno que m'estic posant sentimental i tot aixina et deixe una cançó dedicada a tu i als altres profes.
Rafa un alumne teu , gràcies per ensenyar-me lo meravellós que es la BIOLOGIA :)


2 comentaris:

Maria Mateu ha dit...

que bonic :) no plores Rafa

Rafa Dep.BioGeo ha dit...

Pos ara mateix estic fent un esforç però alguna que altra llàgrima m'està baixant per la cara. (és broma) .Gràcies pel post en nom meu i de tots els professors de l'insti que al llarg d'estos anys vos han tingut, i que sentiran aquest post com si li'l dedicareu personalment a cadascu d'ells.